sobota, 10 sierpnia 2013

1

Na początek dodam, że blog nie jest zbyt zaawansowany technicznie, bo to mój pierwszy blog na tej stronce i kompletnie się na tym nie znam :) Mam nadzieję, że rozumiecie, ze w nie każdym blogu musi być chat itp.
Po przeczytaniu tych wszystkich książek pełnych opowieści o blogowaniu i po przeczytaniu tony blogów, pamiętników i innych rzeczy, postanowiłam w końcu sama zacząć (nie wiem, jak długo bd pisać, bo pewnie szybko mi się to znudzi :/). Może jednak najpierw powiem coś o sb, żebyście mieli świadomość, o kim w ogóle czytacie :)
Mam na imię Marta, mam 13 lat (jak sama nazwa bloga wskazuje xD) i niedługo idę do I gimnazjum (które jest kawał drogi od mojego domu i KOMPLETNIE nie wiem, jak sb z tym poradzę ._.). Niedługo, to oczywiście znaczy 1 września :). Nie wiem, czy znajdę sb jakichś przyjaciół w nowej szkole :( W podstawówce na koniec wszystko mi się popsuło... Na dodatek do mojego gimnazjum idą dwie najbardziej popularne dziewczyny z mojej klasy, a jedna z nich jest dla mnie WYJĄTKOWO  wredna... Na razie zostały mi jednak 3 tygodnie wakacji :) Niedługo jadę na 6 dni do Londynu i tym też się trochę stresuję. Ten Londyn, to było moje największe marzenie i nie mogę się doczekać.  Z kolei w ostatni tydzień przed szkołą mam mieć remont mojego pokoju (jak na razie słonecznożółty z dodatkiem różu... remontowany ostatnio jak szłam do podstawówki)... Ogólnie nadciąga jedna, wielka zmiana w moim życiu. Ta zmiana zaczęła się około 15.30 2 lipca, kiedy oficjalnie skończyłam 13 lat. Mówią, że 13 to pechowa liczba, ale ja tak nie uważam... Jak dla mnie jest wręcz szczęśliwa, bo w końcu uwolniłam się od znienawidzonej podstawówki. Może przesadzam, ale miałam tam tylko fałszywe przyjaciółki... No, ale zobaczymy, jak bdz w gimnazjum... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz